Εκπτώσεις Αφοσίωσης ως Κίνητρο για Επαναλαμβανόμενους Πελάτες

Ένα ξενοδοχείο διαχωρίζει τους πελάτες του σε καινούριους και επαναλαμβανόμενους. Και οι δύο αυτές κατηγορίες αντιμετωπίζονται εξίσου προσεκτικά, καθώς η ικανοποίηση του κάθε επισκέπτη αποτελεί κύρια προτεραιότητα για κάθε διευθυντή ξενοδοχείου. Άλλωστε, ένας νέος πελάτης ενδέχεται να μετατραπεί σε επαναλαμβανόμενο με την κατάλληλη προσπάθεια. Αν λοιπόν ο πελάτης φύγει με τις καλύτερες των εντυπώσεων, τότε υπάρχουν πολλές πιθανότητες να επιστρέψει ξανά στον ίδιο χώρο για τις επόμενες διακοπές του.

Από την άλλη πλευρά, οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες έχουν ήδη δηλώσει την προτίμησή τους για το εν λόγω ξενοδοχείο. Έχουν επισκεφθεί το ξενοδοχείο όχι μία, αλλά περισσότερες φορές. Και η αφοσίωσή τους αυτή πρέπει να ανταμειφθεί. Η ανταμοιβή των πιστών, επαναλαμβανόμενων πελατών ενδέχεται να λειτουργήσει ως κίνητρο για μία ακόμη επίσκεψη στο ξενοδοχείο.

Τι Περιλαμβάνει το Πρόγραμμα Ανταμοιβής

Ένα πρόγραμμα ανταμοιβής απευθύνεται στους επαναλαμβανόμενους πελάτες του ξενοδοχείου. Ως δείγμα της ευγνωμοσύνης του ξενοδοχείου προς το άτομό τους, έχουν δημιουργηθεί αρκετές εκπτώσεις, προσφορές αλλά και επιπρόσθετα προνόμια. Για παράδειγμα, ένας αφοσιωμένος πελάτης που έχει επισκεφθεί πολλάκις το ξενοδοχείο δικαιούται δωρεάν αναβάθμιση σε καλύτερο τύπο δωματίου (βάσει διαθεσιμότητας). Ενδεχομένως να δικαιούται επίσης προνομιακές τιμές στο εστιατόριο και το κέντρο ευεξίας του ξενοδοχείου, δωρεάν μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο ή το λιμάνι και πολλά ακόμη.

Ως πιστοί πελάτες που προτιμούν να επισκεφθούν το ίδιο ξενοδοχείο από το να πειραματίζονται με διαφορετικές επιλογές, αυτό το πρόγραμμα ανταμοιβής αποτελεί πράγματι την καλύτερη κίνηση marketing. Μειώνοντας κατά ένα ποσό την τελική τιμή που καλούνται να πληρώσουν οι πελάτες, εξασφαλίζει το διαφημιστικό τμήμα ότι οι ίδιοι πελάτες θα προτιμήσουν εκ νέου το ξενοδοχείου τους.

Αντίστοιχα Προγράμματα για Νέους Πελάτες

Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, οι εκπτώσεις και τα προνόμια δεν περιορίζονται μόνο στους επαναλαμβανόμενους πελάτες. Αντιθέτως, πολλές προσφορές δημιουργούνται εξ ολοκλήρου για να δελεάσουν τους νέους εν δυνάμει πελάτες του ξενοδοχείου. Αν κάποιος έχει εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο του ξενοδοχείου, έχει την ευκαιρία να μαθαίνει πρώτος για τυχόν προσφορές και εκπτώσεις.

Ένα ακόμη ξεχωριστό πρόγραμμα ανταμοιβής είναι εκείνο όπου οι πελάτες καλούνται να συστήσουν κάποιον γνωστό τους και να του προτείνουν τη διαμονή στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Αν συμβεί αυτό, είναι φυσικό να ανταμείβεται το άτομο που έφερε σε επαφή τον γνωστό του με το ξενοδοχείο. Κι εδώ λοιπόν υπάρχουν πόντοι ανταμοιβής, κουπόνια που αντιστοιχούν σε απευθείας έκπτωση ή επιπλέον προνόμια που προσφέρονται δωρεάν.

Η Διαφήμιση στο Μεγαλείο της

Οι διαφημιστικές καμπάνιες είναι λογικό να προσαρμόζονται, ανάλογα με το target group που θέλουν να στοχεύσουν κάθε φορά. Ως εκ τούτου, η κάθε καμπάνια δομείται από την αρχή και χαρακτηρίζεται από ορισμένα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά. Είτε πρόκειται για νέους πελάτες ή για άτομα που επισκέπτονται απλά τη σελίδα του ξενοδοχείου στο Facebook, επαναλαμβανόμενους πελάτες ή πελάτες που δεν προχώρησαν τελικά με την κράτησή τους, η αντίστοιχη καμπάνια ενεργοποιείται.

Μέσα από τις ειδικά διαμορφωμένες προωθητικές ενέργειες, η απόδοση της κάθε καμπάνιας μεγιστοποιείται. Γι’ αυτό και αξίζει να δίνεται προσοχή στον κάθε πελάτη ξεχωριστά. Χωρίζοντας τους πελάτες σε κατηγορίες με βάση τα κοινά τους χαρακτηριστικά διευκολύνει τον χειρισμό της διαφημιστικής καμπάνιας και προσφέρει κίνητρα στους πελάτες για να επισκεφθούν το ξενοδοχείο ξανά και ξανά.