Δώστε στους Επισκέπτες Σας την Υποστήριξη που Αξίζουν

Τα ξενοδοχεία χωρίζονται σε αστέρια, ανάλογα με τις εγκαταστάσεις αλλά και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους επισκέπτες. Σε ολόκληρο τον κόσμο, θα βρείτε οικονομικά ξενοδοχεία αλλά και ξενοδοχεία που χαρακτηρίζονται από την τρυφή και την πολυτέλεια. Είναι μάλιστα φυσιολογικό η δεύτερη κατηγορία ξενοδοχείων να έχει το προβάδισμα, όσον αφορά στην ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρει. Ωστόσο, τι είναι αυτό που στην τελική ευθεία ξεχωρίζει τις υπηρεσίες υψηλών ποιοτικών στάνταρ; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που καλείται το κάθε ξενοδοχείο να υιοθετήσει, δίνοντας στους επισκέπτες του ακριβώς το επίπεδο της εξυπηρέτησης που τους αξίζει;

Ξεκινώντας τη λίστα μας, θα πρέπει να αναφερθούμε στις εξατομικευμένες υπηρεσίες που παρέχονται από ορισμένα ξενοδοχεία. Αυτές οι υπηρεσίες προσφέρουν έναν αέρα μοναδικότητας στην εξυπηρέτηση. Ο κάθε επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις υπηρεσίες στα δικά του μέτρα, ικανοποιώντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες του πλήρως. Για το λόγο αυτό, οι πλήρως προσαρμόσιμες και εξατομικευμένες υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα στο χώρο του ξενοδοχείου κλέβουν τις εντυπώσεις.

Η προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια είναι επίσης σήμα κατατεθέν της ποιοτικής εξυπηρέτησης των επισκεπτών. Αντί να κοιτούν τη γενική εικόνα, οι υπεύθυνοι της εξυπηρέτησης πελατών αφιερώνουν χρόνο στα επιμέρους σημεία του κάθε αιτήματος. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και τα μικρά αιτήματα ικανοποιούνται και η ικανοποίηση είναι ορατή στα χείλη των επισκεπτών του ξενοδοχείου.

Επιπλέον, αυτό που ξεχωρίζει την εξυπηρέτηση υψηλών στάνταρ από την μέση εξυπηρέτηση είναι η νοοτροπία των εργαζομένων. Πάντοτε φαίνεται ότι δίνουν το κάτι παραπάνω κι αυτό μεταφράζεται στο βέλτιστο αποτέλεσμα. Αντί να συμβιβάζονται με ένα μετριοπαθές αποτέλεσμα (το οποίο θα επέφερε ικανοποίηση, το δίχως άλλο), οι εργαζόμενοι προσπαθούν για το καλύτερο και συνήθως το καταφέρνουν.

Η αίσθηση της πολυτέλειας αποτελεί έναν ακόμη παράγοντα υπεροχής ορισμένων ξενοδοχείων έναντι άλλων στο κομμάτι της εξυπηρέτησης. Ο επισκέπτης που επιλέγει ένα ξενοδοχείο επιθυμεί να νιώσει ότι είναι καλοδεχούμενος, αλλά και ξεχωριστός. Οφείλει λοιπόν η εξυπηρέτηση να είναι τέτοια, ώστε να χαρίζει στον πελάτη την πεποίθηση ότι είναι μοναδικός και με αυτό τον τρόπο αντιμετωπίζεται από το ξενοδοχείο.

Η Λίστα της Ποιοτικής και Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης

Συχνή Επικοινωνία

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών οφείλει να είναι εξωστρεφές και να επικοινωνεί, τόσο με τους πελάτες όσο και με το ευρύ κοινό αλλά και τους συνεργάτες. Μέσω της συχνής και απρόσκοπτης επικοινωνίας, επιτυγχάνεται η βελτίωση του προφίλ του ξενοδοχείου με τρόπο άμεσο και αποτελεσματικό.

Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης

Μιλώντας για επικοινωνία, δεν μπορούμε παρά να αναφερθούμε στην σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τον τεράστιο αντίκτυπο που έχουν στην σύγχρονη κοινωνία. Γι’ αυτό το λόγο και αυτές οι πλατφόρμες πρέπει να αντιμετωπίζονται με τη δέουσα προσοχή από τους εργαζομένους στο τμήμα εξυπηρέτησης. Εξάλλου, αποτελούν κύριο κανάλι επικοινωνίας για μελλοντικούς, τωρινούς και παλαιότερους πελάτες.

Στόχοι και Αξιολόγησή Τους

Οφείλει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να θέτει σαφείς στόχους ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ως αποτέλεσμα, η αξιολόγηση αυτών των στόχων θα αποτελέσει σημαντικό μπούσουλα στα χέρια των υπευθύνων. Ανάλογα με τα συμπεράσματα που εξάγονται από αυτή την ανάλυση στόχων, μπορεί ο καθένας να αποφανθεί ως προς την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται από το ξενοδοχείο.